dimarts, 11 d’agost del 2009

sisiquatres al catre

Recordes fa uns dies que et vaig parlar dels germanets dels sisiquatres?
Pos aquí te n'ensenyo uns.
cinta ferré


De moment són els que més m'agraden dels que he fet.
Els vaig fer l'any passat a classe de dibuix a l'EADT i vaig riure molt mentres els feia, amb el draculin, sense dents, caient-li la babeta.
Estàn fets amb ceres, la mida ( que no recordo de posar-la mai ) és 50x70.
En vaig fer d'altres de sisiquatres al catre ( si no te n'has adonat, estàn al llit), però vaig haver de parar de dibuixar-ne, que se n'anaven una mica de mare i a la classe hi havia menors.
Em vaig quedar amb ganes de fer-ne més i sols espero que m'agafe la venada i en pugue fer uns quants més i poder penjar-los a aquest blog, que és la meua sala d'exposicións particular.