dimarts, 18 d’agost del 2009

producció i tractament de gràfics per ordinador I

Aquesta assignatura va ser de les primeres que vaig fer. Em vaig tallar molt, que anava molt perduda, hi havia molts programes nous per a mi i la feinada era meua intentant seguir els tutorials. La versió del programa utilitzat en els tutorials no es corresponia amb la que tenia jo i no trobava res.
A la primera pràctica no vaig fer ben bé el que es demanava. Haviem de treballar les transformacions, el contrast de color i l'optimització de gràfics. Jo ho vaig fer, però el dibuix havia de ser més bé un motiu repetitiu, per a estampació.

cinta ferré

La segona pràctica ja va anar més bé. Es tractava de fer una capçalera per a un weblog, practicant amb la composició, tipografia i tractament d'imatge fotogràfica. A partir d'una paraula, haviem de fer servir la tècnica de literatura potencial
Al profe li va agradar i fins i tot la va posar als treballs destacats!


fresco. cinta ferré
També vaig fer aquesta altra, però com no m'acabava d'encaixar, vaig triar l'anterior

 sabó,cinta ferréLa tercera pràctica va ser més heavy. Haviem de crear una imatge a partir d'una marca reconeguda i després l'hi haviem de donar una aplicació.
Jo vaig triar una gillette.....

 gillete,cinta ferré
....i a l'hora de fer l'aplicació, entre que l'eslogan de la imatge per a la gent de parla catalana oriental podia portar a confusió i jo no em vaig poder estar de donar-li aquesta, provocant un gran ensurt als mascles de la classe...

 calçotets,cinta ferré
Les pràctiques les vaig fer amb Fireworks i amb Flash, però aquí per a que ho pugues veure millor t'ho he passat a jpg.
Potser t'estranyaràs que uns treballs són amb català i els altres amb castellà. El gmmd de la uoc el fan amb castellà, però també s'accepten els treballs amb català. Jo sempre tinc dubtes i al final trio una opció o una altra segons com està l'ambient.