dijous, 14 de gener del 2010

publicitat interactiva

Abans d'amagar i arxivar el material de l'assignatura, t'explico de què ha anat.
Tot i que t'ho pots imaginar facilment.

Es tractava de fer un interactiu per a una campanya de publicitat.
Per a aconseguir això, abans hem hagut d'analitzar, apart de la nostra, una altra campanya de la competència de la qual n'hem fet el brief creatiu.
A la segona pràctica, hem analitzat els elements gràfics de la campanya de la competència i hem fet la proposta de la nostra. A la tercera, ja et pots imaginar que hem fet l'aplicació.


El producte que vaig triar va ser compreses per a la incontinència urinaria femenina i el producte gràfic final va ser un banner, al qual hi tens accés clicant la imatge superior.
També vaig fer-ne un altre amb un fotograma més, que ens porta a la web de la marca.

La nina, la vaig pescar a la xarxa de Mar, que apart de fer coses molt xules, em va donar permís per fer-la servir a la meua pràctica.
Les rises les vaig descarregar de diferents biblioteques de sons públiques ( no em preguntes quines) i ho vaig muntar amb Audacity.