dijous, 24 de setembre del 2009

SOS

Això és una altra pocasoltada meua que vaig fer a Producció i edició de vídeo digital, és la tercera pràctica i el tema era el canvi climàtic (també podiem triar "el temps lliure i qualitat de vida").
Encara que té moltes deficiències, vaig xalar molt fent-lo, sobretot amb el muntatge de l'escenografia, amb les llumetes de nadal, la bola del món-làmpada (que al final es va acabar derretint no recordo exactament on, però segur que va ser un efecte col·lateral del canvi climàtic), els dinosaures...
La veu és artificial, que a mi em fa vergonya. Em sembla que vaig fer servir Loquendo o algun altre per l'estil. Si vols xalar un rato, escriu alguna cosa, tria l'idioma i la veu i escolta, més xalador encara si el fas parlar amb una veu que no es correspon amb l'idioma. I el més fantàstic de tot, pots escoltar allò que t'agradaria que et diguessen o que t'agradaria sentir.