dilluns, 28 de setembre del 2009

més aigua

A començaments d'any, amb la inauguració de La casa de l'aigua a Tortosa, van proposar un concurs per trobar un logo. Me'n vaig assabentar per un cartell que lluïa a la porta d'un establiment i com a mi m'agrada tot això, em vaig afanyar en fer-ne un. Segurament m'ho hagués d'haver pres amb més calma i fer-lo millor, però què hi vols, em va agafar "el pronto". Vaig fer diverses versions perque o no en sé prou ( segurament) i les mides que demanaven no em quadraven amb el que havia fet( no havien de superar els 200 KB) amb la qual cosa vaig haver de suprimir el lema i el vaig posar apart. Aquest era: "Recicla'm, fes servir el tap (fes servir el cap)".
No sé si era prou bo o no, però la idea estava enfocada més que en l'estalviament d'aigua i no gastar-ne gaire, en el reciclatge. I més si la majoria de les vivendes encara no tenen instal·lats sistemes de reaprofitament de l'aigua.

Per a triar el logo guanyador es va fer una votació popular on line. I al final decidia el jurat.
El meu, en teoria va quedar segon, però al final el jurat va decidir que el segon i el tercer no tenien prou nivell i ens vam quedar finalistes i prou. Què hi farem!

( hehe per mi que a partir d'aquí el personal que acostuma a fer de jurat en aquestos menesters, es va cremar i va decidir no fer més concursos, la prova és que des de llavors, excepte el de jazz, ja no n'han convocat cap més :-), ho dic de bon rotllo, eh?)

Al final me'n vaig anar a casa amb la tira de propaganda del nus, del port, de l'aigua i de l'anguila (?), etc... però de l'excursió al port, fins el moment no en sé res.
A veure si acaba de ploure i surten molts rovellons i ja me n'aniré pel meu compte ;-)