divendres, 19 de juliol del 2013

matarile

Ahir vaig fer aquest collage tant xulo, vaja jo al menys el trobo ;)
És tot fet a partir de material reciclat, que és com més xalo.
La base és d'un marc que se'm va trencar el vidre, la pintura restes que sempre hi ha, els peixos són de retalls d'una persiana d'al·lumini, les plantes fulles caigudes de rams de flors de plàstic, les claus són claus velles de panys canviats i les boletes de collars desfets.
Els he pegat amb una pistola de cola, que vaig estrenar ;) i per sobre hi he posat làtex per a que tingue un aspècte més humit.


detall de les claus
aquest enquadrament m'agrada potser encara més que l'original



la fàbrica de peixos 


encara em queden lames de la persiana i em sembla que he trobat claus que ja no valen...o potser tu en tens...tinc més ganes de fer quadrets reciclats, però ja no em queden parets lliures, a tu sí?

Dolores Vargas - Matarile