dimarts, 7 d’agost del 2012

mitjans interactius

No m'agrada gaire fer de conillet d'índies, però a vegades no hi ha més remei i la majoria de les vegades surts escaldat.
Aquesta vegada no ha estat cap excepció, el quadrimestre passat han estrenat aquesta assignatura al Grau de Multimèdia de la UOC. El material és excessivament escàs, 68 pàgines més alguns links, no gaires, alguns debats...
L'assignatura ve a ser la continuació de Fonaments i evolució de la multimèdia, però sense Manovich, en el seu lloc hi ha un breu resum de Los señores del aire:Telépolis y el tercer entorno (1999) de  Javier Echeverria.

A la pràctica de l'assignatura hem hagut de fer un prototip d'una nova plataforma interactiva adaptada al tercer entorn. Jo em vaig inventar una aplicació per a mòbil, que serveix per a detectar les bones i males vibracions, les mentides, el menjar en mal estat i altres desgràcies




És una assignatura amb una vessant filosòfica, però més aviat ens ho hem hagut de prendre amb filosofia, pels problemes que hem tingut. Espero que més endevant l'assignatura estigue més consolidada

Jamiroquai - Virtual insanity

1 comentari :

Cinta ha dit...

és una tontada, però quan he vist el logo del MobileWorldCongress 2014, he pensat que tant dolent no serà el del sisè sentit ;) i m'anima