dimecres, 14 de juliol del 2010

etiquetes

Aquest hivern em vaig oferir per a una oferta de feina de disseny gràfic.
Em van demanar que fes dos jocs d'etiquetes per a texans (la del preu i talla i la de la trinxa dels pantalons). Un amb un amb un exemple el qual s'havia de redifinir i s'havia d'imprimir sobre una etiqueta clàsica


Les formigues eren de la biblioteca. Ja ho sé... les hagués pogut fer jo...
La etiqueta de la trinxa és de cuir o símil i està gravat.



...i un altre versió lliure


El degradat seria metall (o pintura metal·litzada) i la base de cuir (o cartró)


També s'havia de passar a vectorial un logo.
Em van donar una setmana de temps, però ho vaig fer amb dos dies, sinó no em podia concentrar en les pràctiques que tenia de les assignatures.
Al final no va haver sort, ni tan sols van contestar...

Aprofito aquest post per a comentar la meva visió devant de qualsevol treball de disseny gràfic orientat a una imatge corporativa. Fer el disseny d'un imagotip és relativament fàcil, però abans de passar a l'acció s'ha de fer un estudi de l'empresa, mirar què fa la competència...i sobretot, saber quina imatge és la que es vol donar. Després d'això, ja es pot començar a fer esborranys en paper, fins trobar la més adïent (normalment s'ha de simplificar), passar-la a ordinador. Si podem oferir-ne dos o tres a triar, no més, millor que millor. I a partir d'aquí, sempre amb contàcte amb qui el sol·licita, anar fent modificacions. Així cal esperar que el resultat serà òptim.
Més consells, d'altres...


Tonino Carotone - Mondo difficile