dimecres, 29 de juliol del 2009

cucs



Aquí tens un altre vídeo.
Aquest és un exercici que vaig fer a la UOC, on estic estudiant Graduat multimèdia. Haviem de treballar amb el croma key. L'assignatura en questió és Producció i edició de vídeo digital.
La vaig fer el primer semestre i de moment és l'única assignatura de vídeo que he fet. Ens ho vam passar molt bé a classe gràcies al profe, que ens va donar molts ànims. Però pel que he pogut comprobar amb altres companys/es, és que les assignatures de vídeo provoquen un sentiment molt positiu de eufòria.
En vaig fer altres, però ja te'ls ensenyaré un altre dia. Aquest m'agrada especialment, està fet amb Premiere i els protagonistes són unes papaterres, un altre bitxo que no havia vist mai* i uns cargols que van acabar a la cassola. La música és de Wim Mertens.

* el "bitxo que no havia vist mai" va trobar una clau, que feia mil anys que buscava